Powered by Blogger.
RSS

31 Ogos 2009








tahun nie merdeka di bulan ramadhan..
aku dpt jemputan ke Parlimen..ingat senang ke nk masuk parlimen tue..
kira aku bertuah la..
kekekekeke..walaupun dh sebulan berlalu,aku tetap nk post..pedulik ape aku..lalalala..
aku bangun sahur kul 5 pastu terus mandi n siap2..
aku smpi maktab dlm kul 6.30..van PDRM utk ke parlimen dh menunggu..
sampi di parlimen,budak2 sekolah n badan2 korporat berbaris di luar parlimen..
cian korg x dpt masuk..kekekeke..diorg berbaris smpi melambai kami yg dlm van..
hehehehe..smpi jer dpn dataran parlimen,sume kete2 VIP satu demi satu masuk..
ramai kedutaan gak..aku duduk sebaris ngn pegawai2 polis n tentera..
bertuahnye..lalalala..majlis hanya berlangsung 45 minit..sederhana tapi penuh dgn makna..
x dpt aku lupakan saat2 menyambut kemerdekaan tahun nie..cewah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 gosip:

Post a Comment